Peru2018

Foto’s:
403

Over ons

Me llamo Willina, 21 jaar en ik kom uit het pittoreske Urk. Ik hou ervan om muziek te maken en ik hou van katten. Ik vind mijn reisgenoten 'wel aardig, maar niet lief'. Ze noemen mij ook wel de berggeit van Peru.

Me llamo Marieke, 19 jaar en ik kom uit Nunspeet. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn en sta er om bekend is eerst te doen en dan pas te denken. Ik kan mij het beste duidelijk maken door gekke gebaren met gebrekkig Spaans.

Me llamo Lise, 22 jaar en ik kom uit Schuinesloot. Ik hou van eten, lezen en dieren. Ik sta erom bekend handig te zijn met wereldstekkers en geen kik te geven bij een koude douche.

Over onze reis

Wij zijn vierdejaars Pabo studenten aan Hogeschool Viaa te Zwolle. Voor onze minor konden we ervoor kiezen om naar het buitenland te gaan. Die kans konden we niet laten liggen! En nu zitten we hier: voor bijna 4 maanden in het mooie Peru! Hier gaan wij voor 8 weken stage lopen, maar daarnaast gaan we uiteraard ook vakantie vieren.

Bezochte landen

Wij hebben 3 landen (2%) bezocht:

Nederland, Peru, Verenigde Staten.